Dåliga händelser

Idag har vi haft en liten inte så rolig händelse.
Julia bestämde sig för att färga håret igen, helt onödigt. Mal och jag hade hoppats på att göra precis som Julia har klagat på på sista tiden, nämligen ha en familjekväll. Julia förstörde den idén. Mal gick i duschen, och medan han var där var maten klar. Jag satt i rummet och jobbade lite på min historia reasearch. Julia tänkte knappt säga till mig att det var mat och ingen hade sagt till Mal. När han kom ur duschen frågade han varför ingen hade talat om för honom att maten var klar och Corinna frågade honom någonting onödigt och sedan kastade hon hans mat till hundarna. Sedan tog hon sin tidning och sin handväska och for iväg någonstans, hon är inte hemma än och jag tror det är närmare två timmar sedan. Julia gick och stängde in sig i vårt rum helt utan orsak, och utan att äta upp som mat. När hon väl kom ut gick hon och färgade håret och hon har inte sagt ett enda ord till mig sedan. Just nu sitter hon i sin säng och gör någonting på datorn...

Det var allt för en liten tid. Jag kom just fram till att det här kommer säkert att vara en Julia klagoblogg.. :S Shit happens..

Kommentarer
Postat av: Azra

Hej Cattis!

Sjölvklart att ja kommenterar!

Å tänk att ja faktiskt löckast håx lösenorde, ja bruk va ganska dåli på tåli..

Alltså, e verkar som om honde Julia förpestar live tide. Kan itt hostföräldran klag på on ti hede EF elo na, elo kräv att hon flyttar He sku ju va så skönt fö er :)



Saknar dig massor!

Vi har orkesterövning ikväll.. Vi ska få exploshowdvd-n. Jag

2009-10-08 @ 12:56:23
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: Azra

Hej Cattis!

Sjölvklart att ja kommenterar!

Å tänk att ja faktiskt löckast håx lösenorde, ja bruk va ganska dåli på tåli..

Alltså, e verkar som om honde Julia förpestar live tide. Kan itt hostföräldran klag på on ti hede EF elo na, elo kräv att hon flyttar He sku ju va så skönt fö er :)



Saknar dig massor!

Vi har orkesterövning ikväll.. Vi ska få exploshowdvd-n. Ja ska fortsätt skriv flummiga inlägg! ja känder me flummigan än vanlit. Ja gav opp ungdomsråde.. e je så råddåt me Nina i spetsen :P Kram på dig!

2009-10-08 @ 12:58:07
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback