I've turned into an exchange student at Kuranui College

Jag har blivit precis som största delen av de andra utbytesstudenterna genom tiden i Kuranui College. Varje dag när vi får lunchrast rusar jag iväg till kansliet för att "logga ut" mig från skolområdet så att jag kan gå till den lilla shopen. Det gäller att vara tidigt ute innan de tar slut, de små skapelserna som jag längtar efter hela förmiddagen. Jag blir sur och frustrerad om de inte finns där, eller om de tar slut strax innan jag hinner dit. Jag blir alltid glad när det finns några kvar och damen bakom disken frågar: "A Butter-Chicken pie?". "Yes please" är alltid mitt svar. Jag älskar dem. De kommer att vara saknade när jag återvänder till mitt kära hemland Finland.

Kan någon skaffa fram receptet och börja tillverka dem i Närpes?

NZ ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Du kanske kan fråga tanten som säljer dem om receptet

2010-02-13 @ 21:28:40

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback