Well, another day gone..

Det är igen kväll och jag börjar bli trött fastän klockan bara är kvart före nio. Kan det bero på "för mycket" frisk luft de senaste timmarna? Jag vet inte och jag lär aldig få svaret på det heller..

Jag har just precis bestämt mig för att jag ska se Alice in Wonderland, den där nya filmen av Tim Burton ni vet... Jag har ännu inte bestämt mig om jag faktiskt ska kosta ut mig och åka och se den i 3D eller om jag ska spara och bara titta i 2D... Svårt... Jag tror det kommer att sluta med 3D eller inget, men vi får väl se...

♥ NZ ♥

BTW - jag fick nog min paj idag också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback