Allt klart?

Ja, då var man här igen. Ingenting att göra och inga idéer. Vi ska snart ut och äta middag, men den korta tiden innan vi åker, vad ska jag göra?

Någon skulle behöva komma upp med någonting intressant men inte tidskrävande att göra vid sådana här tillfällen. Det får alltså inte vara beroendeframkallande.

Ja, som sagt, i kväll ska vi gå ut och äta på restaurant. Jag har ingen aning om vad jag ska klä på ig, eftersom det bara är Masterton där i stort sett alla är farmare, men det är också sommar. En sommarklänning? Men då kan det vara för fint.. Shorts? För kallt.. Långbyxor och en fin top? För påklätt med svarta jeans (jag har tvärr inga andra..)

Jag måste väl gå och söka i byrån efter någonting passande..

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback