En familjedag i Masterton

Idag tog vi oss äntligen en riktig familjedag i Masterton. Vi började med lite shopping medan Corinna var till doktorn och kollade ryggen. Jag köpte ett par skor, träningsskor typ fast utan snören. Jag ville ha ett par som var enkla att ta på.
(Jag tänkte lägga in en bild på dem, men datorn känner inte igen kameran. Varför??)

Efter shoppingen for vi till en park och åt lunch. Sedan bestämde vi oss för att gå och spela minigolf. Det var riktigt roligt, förutom att Julia hade en av sina dåliga dagar så hon förstörde för oss andra, men vi försökte ignorera henne i stället. Det gick nog ganska bra.

När vi kom hem satte jag och Nathalie oss i solen en stund men det blev för varmt så vi kom in tillbaka i stället. Så nu sitter jag här.

♥ NZ ♥

(Knasdatorn tror fortfarande att jag har i en USB-enhet kopplad, men det har jag inte. Dumma skitsak!!)

Kommentarer
Postat av: johanna

har du försöka täiji hamarin o slå som satan? ;3

2010-01-09 @ 22:20:59

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback