Scary..

I lordags anvande jag min badrumstid till att tanka lite. Jag kom fram till en riktigt laskig sak. Jag kan inte minnas hur vardagen sag ut hemma i Finland fore jag kom hit. Hur ska detta ga?
En liten uppdatering om de senaste dagarna. Julia har blivi helt bra nu, Tack Nathalie, hon hjalpte oss med att saga till Julia precis som det ar, och nu har Julia tankt over det. Mitt andra halvar har kommer definitivt att bli battre an det forsta.
♥ NZ ♥
PS. Jag sitter vid Mals nya dator, darfor inga prickar idag.. Jag har packat ner egen dator.

Kommentarer
Postat av: Azra

Oh YES, tack o lov att Julia ha kumi ti insikt! å e va bra ni sa åt on! :)

2010-01-11 @ 16:56:36
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback