Första förlusten men bästa matchen

Va, vänta, hur går det här ihop? Jo, det är så här det fingerar: Vi förlorade dagens fotbollsmatch med 2-1 eller något liknande (de hade väldigt bra försvar måste jag säga, tyvärr var vårat inte lika bra, bara för att jag inte spelade försvar idag). Matchen var ändå säsongens bästa, eftersom vi faktiskt spelade bra och SPELADE, inte tittade. Jag fick till och med använda mina knuffar talanger jag har samlat på mig under mina år som fotbollsspelare. Det var faktiskt riktigt roligt.
Nästa steg för mig är att återvända till Kraft Fotboll i Närpes. Sedan får vi väl se vad jag gör av mitt liv senare. Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback