Ännu en dag har gått

Idag har jag kommit till djupa insikter i mitt liv.... Typ att drama är enda vettiga ämnet jag läser detta halvår här i NZ. I och för sig har jag vetat det under en längre tid nu, men jag tror inte jag har berättat för er förut. Och om jag skulle ha gjort det så ville jag nu bara göra det helt klart att så är fallet. Nu har jag redan skrivit så konstigt här att jag har lyckats blanda bort mig själv. Kanske är det för att jag är jag, men det kan också bero på att jag egentligen borde börja sova för tillfället. Det är bara det att jag inte vill eftersom mitt här fortfarande är vått. Okej, jag ska sluta flumma och börja sova. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback