Dilemma

Jag har nu samlat på mig två dilemman sedan jag sist uppdaterade.

  1. Ska jag ha ett avskedsparty tillsammans med Julia eller ska jag inte? (Julia verkar inte vara så med på idén och själv tucker jag ju inte allt för mycket om partyn...) Om jag inte har party kommer jag väl bara att träffa mina närmsta kompisar (förutom Christina för hon är ju inte här längre)
  2. Ska jag åka till Dunedin eller West Coast när jag åker till Sydön? Jag kan inte göra båda och jag har redan blivit tvungen att ta bort Queenstown och Bungy Jump.... Så, vill jag se en universitetsstad eller cool natur? Och kommer jag att se Södra Alperna tillräckligt från tåget mellan Picton och Christchurch eller måste jag krossa dem för att se det jag vill?
Hrúr jag än gör med dessa dilemman kommer jag att komma tillbaka till NZ för att se HELA sydön och självklart också träffa alla kompisar igen. Frågan är bara NÄR. HJÄLP!


Bild från floden här intill där jag bor. Vill fortfarande se Södra Alperna, de är mycket högre än "kullarna" vi har här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback