Nya saker

Ja det är helt otroligt vad mycker saker man samlar på sig under tre dagars tid, och då vill ni inte veta allt man samlar på sig under ett år. Det är mycket vi pratar här.

I söndags på samma gång som jag var till Masterton för netball match passade jag på att skaffa mig nya fotbollsskor. Det tog länge att bestämma sig, och tyvärr hade de inte riktigt min storlek, så det blev liiiiiite för stora skor. Jag kan fortfarande springa med dem så det är lugnt. De kommer förhoppningsvis att användas flitigt i Finland efter juli också.



Idag kom också Corinna hem från sin kryssning  och av henne fick vi var sitt fint armband. Tack för det Corinna!



Förra veckan efter Shakespeare föreställningen fick vi varsin blomma också, och jag kan glatt säga att den fortfarande ser lika vackar ut nu som då.



Jag oroar mig fortfarande hur jag ska få hem alla saker... man får väl hoppas att det löser sig så småningom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback