Kort


Idag ville jag visa upp mitt korta hår, har ju inte riktigt hunnit tidigare. Men sådär ser det i alla fall ut till vardags.

För tillfället sitter jag och lyssnar igenom gamla Eurivison vinnarlåtar och klappar katten. Bara hon stiger upp ska jag återgå till att läsa Silmarillion, börjar nämligen bli dags att läsa ut den. Sedan behöver jag leta upp gammeltants-kläder och börja läsa på prov (vilket inte är det lättaste med tanke på att jag inte har alla böcker som ska läsas ännu, får försöka fixa det över helgen). Kanske jag även hinner baka lite rågbröd ännu idag..

Vi ses senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback