Näjj skoad, on skriver!

Tjena gänget! Jag har så lite att göra nu på morgonen så jag tänkte att jag kan skriva lite här innan det är dags att dra iväg till skolan för sista provet för detta läsår. Gissa om jag hurrar. Jag börjar bli trött.

Grattis till alla årets studenter! Studentdimission på lördag förmiddag och på eftermiddagen väntar min kafferunda. Hur jag ska hinna till alla har jag ingen aning om, men ni fär väll ställa in er på att jag bara är en liten stund på varje ställe. Och snälla, förlåt mig om jag kommer lite efter utsatt tid! Det är inte lätt att ha 9 stycken man ska hälsa på under en tid på 3-4 timmar.

Men nu måste jag sticka iväg till skolan. Biologiprov idag. Hoppas det går vägen.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback