Clowning

Idag har vi framfört våra clownacter för Primary school kidsen. De älskade showen!! Och de minsta tyckte jättemycket om att leka med oss efteråt medan de väntade på sin lärare. :)
Hela showen gick bra. Den blev ganska kort med tanke på att vi inte är så jättemånga i dramagruppen. Den skulle ha varit längre om alla skulle ha kommit,m en det var åtminstone tre personer som inte dök upp. Sådana personer är irriterande, men det kommer antagligen mera om det senare :P

Jag tyckte riktigt bra om att vara clown, och jag skulle kunna göra det igen.. bara jag inte behöver fundera ut clownakten själv.. :) För en gångs skull ska jag lägga upp en bild här, denna gång på mitt clownansikte :D



Sådär såg jag ut idag när vi for till Primary school. Ganska simpelt, men det fungerar :)


Under denna lilla stund som jag har skrivit detta har jag kommit fram till många nya ideer till inlägg. Dags att börja vara kreativ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback