Shopping in Wellington

Igår var Bela och jag på shopping i Wellington. Vi var ute för att titta på balklänningar, men som vanligt kom man ju hem med en hel massa annat i stället. Fast jag fick faktiskt min klänning, tro det eller ej. Ni kommer dock inte att få se en bild på den, men allt annat kan nu ju få se i alla fall..



Top från Esprit


Jag bestämde mig i ett tidigt skede att skaffa mig en sådan här tröja



En slags väst. Jag måste bara hitta en annan tröja att ha under, tog denna bara för att den låg bredvid

Hittade en svart kofta liknande sak.. Den är varm

Vi upptäckte en ny butik i Wellington, de sålde bara nallar. Jag kunde inte motstå, så Bernard fick komma hem med mig.

Ett av halsbanden jag köpte.

Det var nog något mer jag köpte också, men jag orkar inte ladda upp mera bilder för tillfället.

Jag kommer att sakna Wellington när jag åker härifrån. Var ska jag då börja shoppa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback