På äventyr i Närpes

Äntligen har jag mitt efterlängtade körkort. Det känns bara så skönt. Jag firade ju naturligtvis körkortet med att åka ut och köra.

Detta äventyr i Närpes ledde mig och en kompis till Eskilsö. Där körde vi runt på norra halvan och upptäckte nya ställen vi inte visste fanns. Gamla barndoms minnen återkom. Dessutom upptäckte vi att det fins ett ställe där de har får. Vi fick en smärre shock när billyktorna träffade fåren och vi faktiskt såg vad det var. Trodde först att det bara var några trädstubbar.

Tja det var det äventyret. Jag visste inte att det fanns så mycket att upptäcka här i Närpes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback