I-landsproblem

Jag har kommit fram till vad mina största I-landsproblem är. (Stavar man I-land sådär??:S) Mina problem är i alla fall:
  1. Julias solbränna - hon var med en kopis och solade i går med ett väldigt rött och brännande resultat...vilket hon inte låter någon glömma..
  2. Julklappar - Vad ska man köpa till alla ??? :S
  3. Diska - varför uppfann de en diskmaskin om man inte använder den??
  4. Inte ha tillräckligt med M&M (och annan choklad också naturligtvis)...Jag har lagt en gräns på mig själv, inte mera en 1 påse/vecka
  5. Måsta sitta i bussen ½ h till skolan och ½ h hem från skolan, sammanlagt 1 h/dag - tänk vad mycket annat roligt jag kunde göra på samma timme som jag spenderar i bussen nuförtiden, t.ex. sova längre på morgonen och vara uppe lite längre på kvällen. Det skulle antagligen lösa alla mina tidsproblem..
  6. Inte ha något färgat papper här och nu - origami är mycket roligare med färgar papper, helst skulle jag vilja ha riktigt origamipapper..
  7. Inte ha någon fest att se fram emot de närmsta veckorna - nu när Hugh och Ingrids pary är avklarat (det var det roligaste partyt hittills) har jag inget riktigt ungdomsparty att se fram emot innan Sarah och Alecia firar i slutet på december/början av januari
  8. Ha för "gammal" webbläsare - jag måste uppdatera webbläsaren innan jag kan ladda upp bilder på Facebook.. Not fun!!
Där har ni min lista på mina nuvarande I-landsproblem. Den blev ganska lång.. Vilka problem delar ni med mig? (det kan i alla fall inte vara nr 1 eftersom ni inte känner Julia :P)

Kommentarer
Postat av: Azra

trion har vi gemensamt :P vi har in diskmaskin men han e såndär å itt nar fixar an.. e je jättejobbigt, fö e je allti jag som råkar ut fö ti måst disk :P

2009-10-27 @ 09:34:53
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback