Christina har en gigantisk hund



Den är himla stor alltså.

Nu undrar ni ju alla förstås hur jag vet hur stor Christiinas hund är, men det är på det här viset att jag tillbringade påskaftonskvällen hos Christina. Jag fick träffa hennes "crazy family" (de är inte lika crazy som oss, så ni kan vara lugna) och de var riktigt trevliga. Vi åt middag och hade roligt. Dessutom har de den traditioner med påskpresenter, nästan som julafton bara lite färre presenter. Konstigt. Men det var roligt! Tack!


Detta är min bunt med presenter. Det är bra att det är choklad så jag inte behöver ta med ännu mera hem till Finland.

Okej, jag ska visa en bild på hur stor hunden verkligen är...


Bilden är dålig, men ni kan mäta med att rullstolen i bakgrunden är lika stor som Ingmars..

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback