Jag kan inte minnas när jag sist använde ETT par byxor från morgon till kväll

Idag satte jag på mig ett jeansbyxpar när jag gick upp. Det var helt otroligt för att vara mig. Jag har också haft på mig detta jeansbyxpar hela dagen, utan att byta emellanåt. Det är otroligt. Jag kom inte på detta förrän jag tog av mig byxorna för att klä på mig pyjamasen igen. Det konstiga och otrloliga med mitt byxproblem är att det är antagligen första dagen sedan sista skolavslutningen i Finland som detta "fenomen" har ägt rum. I alla fall som jag minns det, men ni får gärna rätta mig om jag har fel.

Det var faktiskt allt jag ville säga i kväll, så vi härs väl förhoppningsvis i morgon (varför envisas jag med att alltid skriva morgIn förs, i stället för morgOn?).

♥ NZ ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilket i-landsproblem du har :D

2010-04-11 @ 16:36:25
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback