Två träningar, en match och ett framträdande senare..

Jag har varit lite upptagen de senaste dagarna som ni kanske märker på överskriften. Jag kan tillägga på listan att jag idag har fixat min uppkörningstid, vilket är bra. Nu hoppas jag bara att jag klarar det hela.

Mina träningar har varit fotboll och netball, jag var lite arg efter fotbollen eftersom alla bara verkar vara där för att prata med sina vänner, netball gick bra fastän vi inte hade alla på plats.

Shakespeare var AWESOME! Vi skickade en 5 minuters scen till Nationals och skulle ha tagit med vår 15 minuters scen också om den bara skulle ha varit lite längre. Men vi är ganska nöjda i alla fall, för vi kommer att åka och heja på våra vänner i 5 minuters scenen. Kvällen var lyckad.

I går hade vi våran första fotbollsmatch, vilken vi vann överlägset, 10-0. De andra var inte alls bra och det verkade som om de bara hade tränat några få gånger ihop, för de kände inte till varandras spelstil. Till och med jag fick in en boll i buren, fast det var när jag spelade i anfallet... för första gången på kanske 10 år...

Det var alla mina nyheter för tillfället, förutom att jag är väldigt känslosam ikväll efter en av de bästa drama lektionerna någonsin. Det var otroligt! Thank you guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback