Avatar + sjuka ben

Ja, idag har det äntligen skett. Jag har varit och kollat Avatar, i 3D till och med. Vad jag inte förstår (och nu kommer en hel massa folk att rasa) är varför allihopa tycker att Avatar är så himla bra. Jag tyckte den var som vilken annan film som helst, helt okej och jag kan tänka mig att köpa den på DVD sedan, men den kommer inte upp på min topp-3 lista över filmer (och då räknar jag LOTR trilogin som en). Jag tyckte den var lite för lång, en halv timme kortare skulle ha varit bra.
Men det var allt jag hade att säga om Avatar.

Jag tror att från och med nu kommer jag att börja kalla shopping en orsak till sjuka ben. Mina ben gör nämligen himla ont idag bara pga allt gående. Shoppingen gjorde mig också pank, fastän jag inte köpte mycket. Idag köpte jag i alla fall:
  • Parfym (som jag egentligen vann på Trademe i måndags)
  • En ny liten handväska (jag har sökt jättelänge efter en sådan)
  • Nagellack (sådant där genomskinligt som smakar illa så att man inte ska bita på naglarna)
  • Ett 8GB USB-minne (det 4GB minnet jag köpte tidigare fungerade inte så jag skulle byta, men de hade inga fler så jag fick betala $20 till för ett 8GB minne)
Det var allt. Det visade sig alltså att jag hade mindre pengar kvar än jag först trodde. Nu hoppas jag bara att jag inte behöver mera förrän i februari.

♥ NZ ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Hey! Vafö ha du itt berätta om hisin bloggin fö mieg?! Shenn skrivar du ju na!! Je okej om je länkar till de? (E je så smidit ti ga in på aras loggar via sän egen..)

2010-01-28 @ 22:58:50
URL: http://miliimli.blogspot.com
Postat av: Malin

Malin rasar Hur KAN du säg såde om Avatar!? Man var ju "stött"! snyft

Fääsen! Jag va å skåda Avatar två gangår för att han va så bra x)

2010-03-02 @ 13:11:50
URL: http://thetroublemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback