Jag har varit lite dålig med att uppdatera, men min ursäkt är surflägret

Ja, det kostade en halv förmögenhet att gå in på internet på campingplatsen där vi bodde, så jag fick klara mig hela veckan utan internet. Det var faktiskt hemskt att inte kunna gå in och kolla facebook så ofta som man var van vid. Jag kom i alla fall fram till att jag är beroende av facebook, vilket alltid är bra att komma på så att man kan göra någonting mot det.

Surflägret var helt fantastiskt, tyvärr bara lite kort. Vi skulle nog allihopa ha kunnat stanna fem dagar till. MEn nu var det ju så den här gången att det kunde vi inte. Det var meycket ledsamt att lämna alla mina nya vänner när lägret var över.
Surfingen var riktigt rolig, om man bortser från alla hårda och stela muskler samt blåmärken över hela kroppen. Jag kan inte minnas när jag hade så många stora blåmärken sist. Trots alla incidenter var surfing något av de mest roliga sakerna jag har gjort i mitt liv, och ni kan nog vara säkra på att jag kommer att göra det igen om jag bara får chansen. Jag behöver mera övning.

Annat nytt för denna vecka är att Isabela från Brasilien har kommit hit, hon är snäll men lite blyg såhär i början. Hon kan också tyvärr lite dålig engelska, men hon är ju här för att lära sig. Jag tror i alla fall att jag kommer att komma bättre överens med Isabela än med Julia, vilket är en bra sak.

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback