I'm on South Island!

Jepp, jag sitter för tillfället i hostelrummet i Christshurch och vilar upp mig inför kvällen. Vad vi ska göra vet vi inte, men vi funderar på att gå på bio igen. I går var vi och tittade på Eclipse, inte så dålig film faktiskt. I kväll ska vi till en japansk restaurang (hur ska detta gå, måste jag prova någonting nytt?).

Idag har vi tittat på katedralen, varit upp i gondolan och checkat in butikerna. Tyvärr stängde största delen mellan tre och fyra, vilket vi tyckte var dåligt för dem eftersom det var flera personer ute ännu klockan fem.

I morgon fortsätter vi vår resa till Greymouth, så vi får väl se hur det går. Nu ska jag avsluta detta röriga inlägg, jag vet inte om någon hängde med i svängarna, men det gör inget, jag har i alla fall försökt att uppdatera läget. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback