Genomgång

I kväll tog jag tag i saken och gick igenom sakerna som är kvar här i mina lådor. Det var mycket måste jag säga. Det blir nog att skicka hem åtminstone en låda till med skolarbete och andra papper. Förhoppningsvis väger inte mina kläder så mycket, för jag skulle behöva få in ganska mycket i kappsäcken, inklusive skoluniformen. Jag hittar mera saker varje dag som ska hem. Hur har jag lyckats samla på mig så här mycket under ett år? Förhoppningsvis slipper jag handla någonting under året som nu följer (haa haa, det lyckas vi ju med - NOT!).

Nu ska jag gå till iTunes store och se om jag kan hitta NZ musik, jag fick nämligen ett presentkort till julklapp och jag behöver använda det innan jag åker härifrån. Vi hörs väl igen senare, fast det KAN bli dåligt i morgon på grund av Julias party. Ha det bra ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback