Jag behöver..

Nu är det bara resten kvar för mig. Jag skulle behöva hitta mig nytt Sydö sällskap, vilket jag troligtvis kommer att misslyckas med därför att allihopa har arbete över lovet, och så skulle jag behöva tvätta och packa min väska. Dessutom behöver jag packa sista lådan som ska skickas hem. Och stämma träff med alla mina vänner härifrån. Okej, kanske inte alla, men de närmsta i alla fall.
Jag behöver också lära mig repliker tills nästa onsdag, jag behöver njuta av min sista netball match, jag behöver ha roligt på min sista fotbollsmatch, även om jag senare samma kväll har Mother Courage föreställning och jag förodligen kommer att repetera repliker under fotbollsmatchen.

Som ni märker är det ganska fullt upp nu. Tyvärr har tiden en tendens att gå fortare när man gör saker hela tiden och jag vill ju inte att min tid här ska ta slut så därför ska jag inte borda göra så mycket saker men då skulle jag vilja åka hem i stället och det vill ju inte jag. Någon som hängde med? I så fall gjorde ni det bra, för jag har tappat bort mig ungeför vid mitten.. Hur går det till när det var jag som skrev? Det är inte det viktigaste just nu.
Nu ska jag gå och sova så jag inte behöver tänka på det där talet jag ska hålla i morgon. Det är inte ens planerat. Det är väl bra om jag får några stödpunkter nedrafsade i bussen i morgon. Gör jag bort mig är det ju inte så farligt, jag gjorde ju det redan inom första månaden jag var här. Godnatt alla glada.

Kommentarer
Postat av: Azra

Jag kan no kom som resesällskap! :P

2010-06-25 @ 13:03:52
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback