MacBook

I går kväll hade jag några små (läs: stora) problem med min iPod. Datorn ville nämligen inte hitta den och de få gånger den gjorde det ville den ställa om den till fabriksinställningarna. Eftersom jag inte ville det (jag hade några inspelningar som inte är sparade på datorn) tryckte jag avbryt och det ledde till att datorn inte hittade den igen. Hur löste jag då det broblemet? Jo, idag tog jag med den till skolan och kopplade in den i min lärares MacBook. Helt plötsligt fungerade den igen. Vad lärde jag mig av detta? Nästa gång jag skaffar ny dator ska jag ha en Mac. Så det så!
Nu återstår bara ett problem: jag kan fortfarande inte ta mina inspelningar och spara dem på datorn. Hur gör jag detta? Min iPod fungerar för tillfället inte som extern hårddisk, så jag kommer inte åt filerna den vägen..


Min framtida dator? (bilden tagen från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback