Dansföreställning

Idag hade jag chansen att gå och se en dansföreställning under lunchen i skolan. Det var en frans grupp som deltar i NZ artsfestival som kom till Kuranui och uppträdde. Först när jag höde att de skulle ha en dansföreställning tänkte jag att "nej vad tråkigt - ingenting för mig" men när jag höre att de hade med trummor i showen ändrade jag mig snabbt. Det var tur för det var en av de bästa showerna jag någonsin sett! Helt otroligt. Jag önskar att jag kunde trumma sådär.. Det är väl bara att börja öva...


Bild från http://www.nzfestival.nzpost.co.nz/dance/echoa

BTW. Gruppen heter Echoa...

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback