I går kväll åt jag ägg..

Och jag tror säkert att största delen av er föll av stolen av förvåning men, ja, det är sant (ni kan fråga Mal). Vi hade scrabled eggs on toast till middag. Jag måste erkänna att det inte alls var så dåligt som man skulle kunna tro när det innehäller ägg. Jag tror jag luckades äta åtminston ett ägg helt själv. Jag är mycket stolt! Jag kan nästan tänka mig att göra det till frukost en söndag morgon när jag är tillbaka i Finland. Det kan hända att det är bra mot bakfylla.

Jag vill också tala om för min kära mor att jag har köpt två par jeans i går, de kostade $100. Jag får det andra paret när de har fått dem till butiken..

Det var nog allt för denna skrivning.

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback