Så jag har saknat det!

Fotbollen alltså. Man förstår inte riktigt hur mycket innan man återupplever det hela. Och jag har saknat fotbollen riktigt mycket och det kändes så otroligt skönt efter träningen, även fast man var genomblöt när vi var klara. Det regnade. Och det värsta var väl att det började regna sådär passligt tills det var dags för oss att påbörja träningen. Eller egentligen var det ju uttagning till lagen, men jag ser det som en träning. Det var som ni säkert förstår otroligt roligt. Jag längtar tills nästa träning, det är bara ett problem - jag kan inte gå för jag har 2nd netball trials den dagen.

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback