I gave Avatar an other try

..och kom fram till varför jag inte tyckte om filmen första gången. Denna gång tittade jag på halva filmen och fick samma illamående känsla som förra gången, och jag tror jag kom fram till varför jag inte kan utstå filmen. Det är sättet den är filmad på. Kameran hoppar upp och ner allt för mycket vilket gör att jag blir "åksjuk". Så nu behöver ni inte vara arga på mig längre, filmen skulle vara bra om kameran hade stått stilla medan den filmades. Så nu har vi rett ut det problemet också, om ni vill titta på filmen med mig - ge mig en åksjuketablett först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback