Gooooooooooooooooooooood morning!

Då sitter vi har igen. Klockan är 5 före 8 och jag skulle behöva börja göra mig klar att åka till skolan. Jag har väl en full dag till, alltså inga håltimmar. Men det beror förstås på om jag orkar gå på musiken på eftermiddagen, jag har nämligen inte den kursen egentligen så det gör ingenting att jag inte går dit. Jag tycker bara att det är roligt så jag gör det i alla fall. Crazy? Ja.

Om ni undrar varför jag skriver så mycket onödigt beror det på att jag övar mig att flumma skriftligt. Det är faktiskt inte så lätt som man tror att flumma men fortfarande hålla sig till ämnet.

NU. Nu ska jag göra mig klar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback