Här igen

Oj vad jag måste tycka om att skriva "igen" i rubrikerna. Jag tycker det är något som återkommer hela tiden.

Vad gör jag för tillfället? Sitter här i stolen med laptopen i famnen. Jag måste tillägga att den trängs med en katt som tyckte att det var hennes tur att sitta i min famn. Jag väntar (inte) på att klockan ska bli kvart före 6 så att jag kan åka på orkesterövning, väntar på att mamma ska komma hem och har fortfarande inte grattat min käre far på födelsedagen. Tårtan har jag i alla fall hämtat så alltid någonting.
Jag försöker fundera ut hur jag ska så ner en text kortad till 2200 tecken, i alla fall inte mer än 2330 tecken får där finnas och sist jag kollade hade jag 2401 utan rubrik. Pizza! 200 ord bort! Om jag inte lyckas med det måste jag i stället flumma lite till så att jag får 3300 tecken, men så mycket har jag inte att säga. Det skulle väl behöva skickas in idag också, men det hinner jag inte p.g.a. orkesterövning.


(Pizza har egentligen ingen som helst anknytning till texten, men eftersom ordet nämns en gång måste jag väl lägga in en bild, den är dock tagen från Google)

Vad händer över helgen? Halloween, vad ska man då göra? Idéer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback