Ojdå, men saker har jag gjort

Jo, det var ju ett tag sedan sist. Men idag har det hänt saker. jag har varit på "Må bra dag" i Kristinestad. Det började klockan toi med ett Zumbapass. En ganska bra början på dagen tycker jag. Efter det blev det lite roligare, nämligen boxning. Riktigt roligt. Nästan så att man får lust att börja syssla med det. Kanske inte i alla fall.
Efter en lunchpaus började ett muskelstärkande pass, men vi var lite för trötta och styva för att gör alltihop så det blev mest till att ligga och prata. Sedan var det dags för showdance. Ganska trevligt. Vi fick i alla fall lära oss piruettgrunder och hoppgrunder.
Nu efter hela alltihop är man slut i kroppen. Vill bara slappa i soffan i kväll, så det tror jag att jag ska göra.

Förresten har jag nyss påbörjat ett nytt projekt:



Jag håller nämligen på att lära mig spela den här låten på pianot. Vi får vä lse hur det går, eller kanske bättre sagt, hur länge det tar. Det är annars en riktigt bra avslappningslåt.

jo, nu ska jag gå och göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback