Bloggtorka, provläsning, städning

Ja, egentligen allt man inte vill ska hända..typ... I alla fall så har min blogginspiration varit lika med noll de senaste veckorna. Jag har ju liksom inte varit ut på några nya äventyr. Men snart så! Då gäller det bara att jag hittar tiden att uppdatera.

I alla fall, provveckan börjar på måndag för min del. Första provet är fysik (Yeij!! NOT) men då har man i alla fall det avklarat sedan. Följande prov i ordningen är biologi och sedan kommer geografi. På musik ska vi ha en konsert, men det sker inte förren följande vecka.

Angående städningen, det behövs verkligen, men jag orkar inte. Dessutom vet jag inte vart man ska sätta alla sakerna eftersom de inte är mina. JAG VILL INTE!!!!

Okej, färdigt klagat. Dags att gå och fortsätta läsa fysik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback