Hej bloggen!

Jag kände för en rubrik som egentligen inte går ihop med min stil idag.. Någon gång ska man väl pröva.

Jag har varit lite upptagen på sista tiden, vilket ni kanske har märkt av. Har haft huvudet fullt med min nya favoritserie (wait for it..) Vampire Diaries! Och nu har jag (förlåt Evelina, men jag kunde inte hålla mig) tittat klart alla avsnitt som har visats i USA. Tyvärr måste jag vänta tills sjunde april på nästa. That sucks! (oops, sorry)

I alla fall, idag har jag varit på första teaterträffen med genomläsning av pjäsen och jag kan tala om för alla att den kommer att bli hur bra som helst! Kom och titta! Och finns det män i olika åldrar intresserade (behöver mer statister) samt barn mellan 9 och 12 år kan ni gärna komma med. Folket behövs! Premiären är 9 juli. Kom och titta! (Gör lite smygreklam här nu som ni märker)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: jah! Vi far :D!!!

2011-04-12 @ 16:24:07
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback