Revy 2011

Japp, snart är det premiärdags för årets revy "Seka-Soppa (elå blaandveljin fö icke-finnar)". På lördag smäller det äntligen, och oj vad jag har längtat.. Tror nog jag lyckades få abstinens förra året fast jag höll på med så mycket annat inom drama.




Innan lördagen finns det ännu några saker som ska fixas. I kväll blir det först övning av enskilda nummer. I morgon på dagen har jag tyvärr (?) mina två sista prov för den här perioden, matte och engelska. På kvällen ännu mera övning, genomdrag. Även torsdag och fredag övning med genomdrag och på lördag har vi premiären. Fullt upp alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback