Christmas baking

Idag håller Corinna och Julia på med julbakningen. Det ser så gott ut att man bara vill äta allihopa. Tyvärr ingår inte finska pepparkakor, men jag KANSKE överlever en jul utan dem. Blir svårt, men... Jag får väl lov att klara mig med chocolatechips cookies och peanut brownies.



Ser gott ut va?

Jag vill också dela med mig av en bild på vår julgran och presenterna under den. Tyvärr är det en plastgran, själv föredrar jag äkta gran.



Tyvärr inte världens bästa bild, men jag har ingen bättre för tillfället..

Ha det roligt medan ni julbakar!!
(Om ni inte redan har gjort det, i så fall hoppas jag att ni hade roligt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback