Cykling + dåliga knän + regn = dålig kombination

Jag tänkte att idag ska jag ut och träna min cykling en aning. Det visade sig när jag väl kom ut och skulle sätta mig på cykeln att det började droppa. Regnet var på väg. Tyvärr har jag riktigt dålig kondition nuförtiden pga lite gymnastik sedan jag kom hit så det hjälpte ju mig inte heller. Jag kunde bara cykla runt 3 km idag. :( Jag har ingen aning om varför jag valde cykling biten i triathlon, men jag antar att det var för att jag är ännu sämre på springning och Julia hade redan tagit simningen.. Jag hoppas bara att mina knän inte ger upp på söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback