Gamla kläder

Okej, Cattis goes modeblogg igen. Idag köpte jag ju (som jag sade i ett tidigare inlägg) en modetidning. Jag blev väldigt inspirerad av denna och har bestämt mig för att gå igenom min mammas gamla kläder och leta ut vad jag gillar. I vissa fall blir det väl att sy om kläderna en liten aning, men förhoppningsvis inte för mycket. På det viset får jag ju en helt ny garderob utan att behöva köpa en hel massa nya kläder. Smart Cattis! :D
Nu hoppas jag bara att mina planer går i lås. Det vill säga att mamma inte har gjort sig av med alla sina gamla kläder utan att jag har vetat om det. Tyvärr kan jag ju som bekant inte kolla nu fast jag vill det. Hur ska jag klara av att vänta 7 månader till när jag är inspirerad NU! Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback