I fell in love

..med en liten, gullig, söt, gosig, famnig kattunge. Den liknade Doris litegrann när hon var liten. Det var dock två stora skillnader mellan dem. Den första var att den jag hittade här var en hane. Den andra var att jag fick Doris gratis medan den här kostade $90 bara för att den var veterinärbesiktad. Men ni kan inte tro hur svårt det var att gå ut ur affären utan den lilla hårbollen. Enda tanken som höll mig borta från att köpa den var att jag inte vill överge den när jag åker hem. Bra tänkt av mig va? Dessutom stod några andra potentiella köpare och tittade på den när vi gick, så jag tror nog den får ett bra hem i alla fall.

♥ NZ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback