I'm dead!

So dead! Cykling tar allvarligt livet av mig, och inte minst min bak. Dessutom har jag kommit fram till att det blåser här fastän det inte blåser. Confusing? Det tycker jag också, därför tar vi det hela från början.

Idag har vi fixat cykeln så att jag kan lägga i sista växeln, vilket ju är riktigt bra. Jag passade på att byta sitsen på samma gång till en som jag tycker är lite mera bekväm. Sedan for jag ut på en träningsrunda.
Det gick riktigt bra från början, ända tills jag kom till järnvägen. Där svängde jag nämligen in på en väg och där kom motvinden. Jag klarade dock den vägen ganska bra, men när jag kom ut på nästa väg var det stopp. Jag var nästan beredd på att lägga mig ner i diket och dö. Jag klarade mig i alla fall efter mycket övertalning av mig själv till nästa och den sista vägen. Då blev det en liten aning lättare igen. När jag kom tillräckligt nära vårt hus ropar Julia och Mal att jag ska cykla på, men då tänkte jag nog bara "dra åt h*lvete!" Det kändes faktiskt ganska bra. När jag kom in tog jag min kära vattenflaska och drack en liten aning.
Jag måste bara säga att det fungerar faktiskt att stå upp i stället för att sitta när man är riktigt trött i benen efter sport.
Nu efter min lilla träningsrunda känns det riktigt bra. Jag känner mig nyttig.

Trevlig träningsrunda allihopa!

Kommentarer
Postat av: Azra

Härligt Cattis, fortsätt bara! Blir nog bra ska du se :D Du e duktigan än mieg. Ja planerar ta bilin så mytchy som möjlit ja nu tå ja har korte hahaha :D e je så kallt, ja kommer ti frys om ja gar.. (hehe, skyller på he..)

2009-12-05 @ 10:11:28
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback