Jobb, jobb å jobb

Det är lite på det viset det känns just nu, men när jag tänker efter har jag saknat det. Jag skulle i alla fall inte kunna gå tillbaka till tiden när man inte hade ett sommarjobb. Vad gjorde man hela dagarna då?
Nu när Mal är ledig har vi i alla fall gjort en hel massa känns det som. Det känns bra att gå upp på morgonen och veta att man har någonting att göra under dagen. Inga bortkastade timmar här inte. Idag har vi i alla fall fått in den nya vattentanken i marken, så nu får vi koppla in den och om vi har tur har vi "nytt" vatten till hösten.

I morgon kommer Nathalie och Isabelle hit. Vi bara väntar. Tyvärr har vi väl inte så mycket tid att prata med dem i morgon, men på torsdag.

Nu ska jag gå och börja baka pepparkakor. Jag som trodde att det skulle bli en jul utan pepparkakor, men som tur var hittade jag ett "snabbresept" här om dagen. Pepparkaksjul igen! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback