Resan bokad

I kväll har jag varit riktigt duktig tycker jag. Jag har bokat min flygbiljett hem från Auckland i januari. Så nu behöver jag inte oroa mig över att sitta fast i Auckland längre, jag kommer att sitta fast i Wellington i stället. Jag kommer nämligen till Wellington så sent att jag inte hinner med sista tåget hem, så jag måste sova i Wellington över natten. Hoppas jag hittar till hotellet :S Det blir nog bra. Jag är egentligen bara så jäkla stolt över att jag klarade av att boka min flygbiljett helt själv! :D Det är första gången ska ni veta. Nu gäller det bara att få ut biljetten printad, vi som inte har någon fungerande printer. Hur ska detta gå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback