Triathlon avklarat..

Vi har nu just kommit hem från Masterton. Triathlon gick ganska bra, fötuom att när det hela var igång kom vi fram till att våra sträckor var längre än annonserat. Sprintsträckan var annonserad som 2,3 km och cyklingen som 13 km, men efter att vi hade avslutat, eller i vissa fall just startat, våra sträckor visade sig att sprintsträckan var 3,2 km och cyklingen 16 km. Jissa vem som var trött efter cyklingen. Men vi är alla stolta över att vi klarade av hela loppet.
Efter prisutdelningen for vi till McDonalds och grisade lite. Vi tyckte att vi var värda det efter loppet. Sedan for vi tillbaka hem och jag tog min lilla belöning hemma, en chokladbit jag köpte i Greytowns chokladaffär i onsdags. Men tyvärr måste jag säga att den var inte den godaste chokladen jag har smakat, men nu vet jag ju det också.

Nu ska jag fortsätta vara lite social men Lelle och Lizette via Skype :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback