End of the year Reports

Idag fick vi våra End of the Year Reports. Min var faktiskt ganska bra, det enda jag är missnöjd med är min engelskalärares kommentar. Hon hade skrivit att jag följer med på lektionerna (vilket jag gör), men att jag oftast är på lektionerna och hon tycker att jag ska ta "baby English" nästa år!
Jag kan bara svara som så på detta: Jag är alltid på lektionerna, jag har till och med varit där extra tid. Ja, jag kommer ½ h för sent på onsdagar, men det är för att jag har min fiollektion just då och jag talade om för henne att jag kommer att ha lektioner den tiden och hon var helt med på det då.
Det där med "baby English", eller Bridging English som det egentligen heter, kan hon bara säga. Jag har inte haft någon orsak att prata på lektionerna och allt vi egentligen har gjort sedan jag kom hit har varit att läsa Flugornas Herre, där hon hade högläsning, och repeterat saker de andra gjorde före jag kom hit. Under repetitionen kan jag inte säga något, för jag har inte sett filmen de disskuterar och hon har inte gett mig någon kopia på novellerna de har pratat om. Vad F*N ska jag göra för att hon ska bli nöjd??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback