..........................................................................................................................................

Jag har egentligen ingenting att skriva om idag, men det känns som om jag måste skriva i alla fall. Jag skulle egentligen borda skriva i dagboken, men jag orkar inte. Vill någon komma hit och göra det åt mig, snälla??

Sedan sist har jag köpt mig en ny skolväska. Jag har äntligen kommit fram till att min gamla är för liten. Den nya är helt svart, men jag ska skaffa mig en vit textilpenna och börja skriva dumma citat på den, så jag skulle jättegärna ha en kopia av våra orkestercitat, Jessica.. :D Speciellt de med "laande star still" (elå kva e vaa) och "Bruna zebror".. TACK! :D Förhoppningsvis kommer det mera dumma citat från folket här nere så jag har något att minnas när jag kommer hem också. :)
Men nu ska jag gå och spela lite duktig...uppdatera dagboken :D

Kommentarer
Postat av: Azra

"e låftar daggmask"



haha, minnen. hoppas du samlar åp de en par dumma citat tideifrån å så vi shenn itt byöv känn oss häjlt domb :D

2009-11-02 @ 20:49:49
Postat av: Sofia Nordback

alltså je zebror svart me kvita riendär elå kvit me svarta riendär??

- Di je brun, fast in disguise..

:P ja hoppas du minns oss smarta här hemma:D

2009-11-03 @ 16:27:08
Postat av: Johanna Stenbacka

har it na me orkestern ti jier men e je ett bevis op mitt fantastiska lokalsinne



"vi je mitt emot Bjon, fast op andra sidon!"

2009-11-04 @ 14:32:08

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback