Jag kom nästan bara av en händelse över några gamla citat

Jag tänkte ta och dela med mig av dem här och nu. Jag tror de kommer från saker jag fick innan jag for iväg till Nya Zeeland.

  • "Vänskap utan förtroende är som en blomma utan doft"
    - Jag tycker detta är riktigt bra, kom ihåg det alla!
  • "Allt är möjligt, endast du sätter gränserna"
    - Detta är antagligen orsaken till att jag faktiskt är i Nya Zeeland just nu
  • "För att lyckas måste man ta risker"
    - en annan av mina orsaker att komma hit
  • "Njut av nuet, det går inte i repris"
    - Jag lovar att försöka det bästa jag kan, det är dock inte så lätt alla gånger
  • "If you don't know where to go, just follow your nose"
    - från Lord of the Rings. Jag tycker jättebra om detta citat, jag tror att det speglar mina tankar ganska mycket. Jag bara önskar att jag kunde leva på samma vis i verkligheten

  • "It is a dangerous business,
    going out your door.
    You step onto the road,
    and if you don't keep your feet
    there's no knowing where you might be swept off to
    "
    - ännu ett citat från LOTR. Glöm inte bort detta alla ni som, liksom mig, söker nya äventyr.
Och så några dumheter vi har kläckt ur oss genom åren:
  • "E låftar daggmask"
    - Jonna (?). Visar hur smarta vi människor faktiskt är + vår humor medan vi är på resa tillsammans

  • "Alltså, je zebror svart me kvita riendär elå kvit me svarta riendär??
    - Di je brun, fast in disguise..
    "
    - Sådär kan det gå då, Azra och Sofia. Djupa tankar på resor. Jag tror dessutom att jag har svaret nu: De är vita med svarta ränder..

  • "Vi je mitt emot Bjon, fast op andra sidon!"
    - Vår smarta Johanna i sitt esse. Det är inte lätt att vara blond både till utseendet och i själen.
Det var alla citat jag har på lager för tillfället, jag hoppas och tror att jag kommer att komma med ett nytt citatinlägg, med dumheter personer härifrån har kläckt ur sig! =)

Love ya all!


Uppdatering:
Läste just Azras kommentar, om hon minns rätt var det Jonna som kläckte ur sig daggmasken :)

Kommentarer
Postat av: Azra

Tror e va Jonna som hadd sagt hede om att e låftar daggmask :D

2009-11-05 @ 23:45:01

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback