Hitsche som va in så bra kvield..

Vi hade Cultural Awards i skolan i kväll, vilket betydde en kväll full med prisutdelningar och bra program. Jag njöt av hela programmet (nästan; jag spelade där själv också :P) och ville egentligen inte att kvällen skulle sluta. Precis som alla andra roligheter slutade också denna kväll, med en bra avslutning i skolan. Efteråt gick jag ut till bilen där Corinna och Julia väntade. De sa ingenting om programmet.
När vi kom hem diskuterade jag programmet med Mal. Julia satt bredvid och "lyssnade" och inflikade sina komentarer. Hon tyckte att det var jättetråkigt, helt okej för hon satt bara i publiken. Saken jag blev upprörd över var att hon sa att jag inte spelade bra alls! Jag skulle vilja se hennee göra det bättre! Okej, hon har spelat dragspel i 10 år och är bra på det, på dragspel är det i alla fall enkelt att få en ren ton, fiol är helt annorlunda!! Hon fattar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag försöka skriva dagbok, om de senaste dagarna eftersom jag inte riktigt har haft tid till det, och försöka lugna ner mig så jag kan sova. Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Azra

Bry itt de i Julia, hon ha förmodligen aldri spela fiol förr så hon väjt itt att e je mytchy svåran ti få räjna toner än dragspel! Du spela no siekert bra!

Förresten, så je fiol mytchy häftigan än dragspel, så hon får säjj va on vill. :P

2009-11-01 @ 13:31:46
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback