Känner mig duktig

Idag känner jag mig riktigt duktig. Sedan jag kom hem från skolan har jag spelat på fiolen.. i ca 1 h.!! duktit va?? Jag kunde göra det tack vare att Julia hade farit hem till en kompis efter skolan och hon kommer att stanna sär över natten! Jippii!! Fri från henne i ca 20 timmar!! :D Härligt!

Medan jag spelade på min fiol tänkte jag lite bakåt i tiden, tiden medan jag fortfarande tog fiollektioner i Finland. Jag kom fram till att jag faktiskt saknar det, speciellt strax innan julen. Jag måste försöka börja på nytt när jag kommer hem.

Hjälp, jag har jättemycket planer på vad jag ska göra när jag kommer hem, men nästan inga på vad jag ska göra här. :S
När jag kommer hem ska jag:
  • Börja ta fiollektioner igen
  • Ta körkortet såklart
  • Börja gå ut på helgerna
  • Börja motionera (måste hitta något passligt att göra före skolan på morgnarna, man känner sig så bra efter en motionsrunda på morgonen)
  • Börja scouta igen
  • Fortsätta i orkestern
  • Fortsätta sjunga
  • Ta hand om mig själv (i form av spa-kvällar?)
Och inte att förglömma:
  • Minnas mitt utbytesår!!!
Hur ska jag minnas allt det här? Och hur ska jag hinna med allt?? Jag har ju skolan också och jag vill ju fortsätta läsa alla mina böcker!

Det blev ett ganska långt inlägg idag faktiskt. Jag är riktigt stolt över mig själv!! :D

Kommentarer
Postat av: Azra

E je bra ti ha mål! Men du ska jier he som känns bäst fö tieg. Sedan tå du kommer tibak ska du ska itt stress me ti buri på me allt. Du hiendar no, tag e i egen å lugn takt. Tvåon je oftast tyngst i gymnasie, å ja försöker itt skräm de elo na, men e bruk va tå man har mest kurser :P Så oro itt de om du itt hiendar me allt mesamm tå du kommer tibak, e ordnar no se, du har ju 2 år till i gymnasie tå du kommer tibak, å åp 2 år hiender e mytchy!



Vi saknar de massor Cattis! <3

2009-10-16 @ 14:55:46
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hede va bra mål:)kan kom me ut ja:D å så måst vi försök spel nå på fiolen tillsammans:)

Du ska ha e så bra! Saknar de:)

2009-10-22 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback