Sitter i skolan och har som vanligt inget att gora

Just nu sitter jag i skolan, har engelska och de andra skriver sina uppsatser (jag har inte fatt uppgiften sa darfor gor jag den inte heller:P). Jag bestamde mig for att inte vara alltfor utanfor sa jag skriver har i stallet..
Jag har kommit fram till att engelska har ar trakigt.. Vi gor inte sa mycket intressant, och speciellt inte den har terminen. Allt vi gor ar repeterar infor examen, vilket i och for sig ar bra, men for mig som inte har gjirt lika mycket ar det grymt daligt. Vad ska man gora??
Jag har en nyhet fran idag: Jag kommer kanske att aka pa Mamma Mia konserten pa lordag!! :D Det kommer att kosta mig minst $100, men vafan, man maste ju nog kunna betala det!! Det ar ju bara 50 euro och det kostar det samma om jag skulle ga dar hemma ocksa.. Vad tycker ni? Aka eller inte aka? Jag har i alla fall bestamt mig, men vad skulle ni ha gjort?


Kommentarer
Postat av: Azra

Åka, absolut! :D

2009-10-19 @ 09:43:43
URL: http://azraarnautovic.blogg.se/
Postat av: Sofia Nordback

Åka!!! mamma mia je skitbra

2009-10-22 @ 16:30:11

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback