40 Hour Famine

Jag vill bara berätta för er att jag har bestämt mig för att delta i årets 40 hour famine (http://www.famine.org.nz) 21-23 maj i skolan. Från början är idén att man ska samla sponsorer och sedan fasta i 40 timmar, men vi har förnyat det hela lite grann. Vi får i stort sett gå utan någonting vi normalt skulle ha under de 40 timmarna tillställningen håller på. Några exempel från förr om åren:
Saskia (som är Twilight obsessed) gick hela 40 timmar utan att prata om Twilight (hon lär ha haft svårt med det)
Hugh kedjade fast sig vid flaggstången men var tvungen att avbryta på grund av hypotermi (Wikipedia)
Lauren pratade inte under tillställningen (vilket är väldigt svårt för henne eftersom hon pratar hela tiden)

Nu har jag ett problem: jag vet inte vad jag ska göra. Förslag? Jag vet i alla fall att jag INTE ska gå utan teknologi, för jag vill blogga live från tillställningen. Så vad kan jag göra?

Kommentarer
Postat av: Johanna

fördriv 40h me ti va utklädd till en ninja o spring runt o gör höga, onödiga ljud ov ingen som helst anledningen samtidigt som du försöker tackel folk till höger o vänster :D

2010-04-20 @ 14:29:25
URL: http://smallkaramellens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Det är alltid trevligt med lite kommentarer, lämna gärna en efter dig innan du går

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback